Wednesday, 6 July 2011

anak aku nak balikkkkk.....

baru pagi tadi kawan datang rumah tanya anak aku yg sorang ni....sejak anak dia masuk kolej dah 2 kali dia dtg jenguk.aku?...sejak hantar sampai skrg aku tak pegi tengok. sebenarnya risau gak tp.....biarlah dia berdikari. tup-tup ptg ni dia call mak abg nak balik hujung minggu ni!...memeang sejak 2@3 hari ni aku asyik teringat kan dia...sihat ke?makan apa?tak call pun....duit cukup ke?...ehm...emak tumggu abg balikkk...mcm byk lak story nak cerita kat dia...wlupun sekejap ok ....dpt lepas rindu

No comments:

Post a Comment